logo TYPET
GR | EN | FR

Ενίσχυση τηλεφωνικής εξυπηρέτησης ασφαλισμένων: Προγραμματισμός οδοντιατρικών ραντεβού μέσω του Γραφείου Βοήθειας και Πληροφόρησης ΤΥΠΕΤ (Helpdesk)

Η Διοίκηση του ΤΥΠΕΤ, στοχεύοντας στη βέλτιστη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων μελών του Ταμείου Υγείας και την έγκυρη ενημέρωσή τους, αποφάσισε την αναδιοργάνωση του Γραφείου Βοήθειας & Πληροφόρησης (Helpdesk). Στο πλαίσιο αυτό, το Γραφείο, μεταξύ άλλων, θα διαχειρίζεται και τον τηλεφωνικό προγραμματισμό των ραντεβού με Οδοντιάτρους του ΤΥΠΕΤ καθώς και γενικότερα θέματα οδοντιατρικής φύσεως.

Στο πλαίσιο αυτό, από τη Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2021 κι εφεξής, οι ασφαλισμένοι οι οποίοι εξυπηρετούνται από το ΤΥΠΕΤ στην Αθήνα, θα έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίζουν ραντεβού με οδοντίατρο ή/και να λαμβάνουν πληροφορίες, αναφορικά με οδοντιατρικά θέματα, επικοινωνώντας με το Helpdesk (επιλογή 1 και εν συνεχεία επιλογή 3).

Η επιλογή αυτή ενισχύθηκε τόσο τεχνικά όσο και με επιπλέον προσωπικό, για την αρτιότερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.

Υπενθυμίζεται ότι η τηλεφωνική γραμμή επικοινωνίας με το Help Desk είναι 210 3348000 / δ:18000. Ακολουθούν οι επιλογές της εν λόγω γραμμής, όπως επικαιροποιήθηκαν με βάση τις ανάγκες των ασφαλισμένων του Ταμείου Υγείας.

ΑΤΤΙΚΗ & ΛΟΙΠΟΙ ΝΟΜΟΙ

επιμέρους επιλογές:

1:   για προγραμματισμό ιατρικού ραντεβού

2:   για προγραμματισμό αιματολογικών και απεικονιστικών εξετάσεων

3:   για προγραμματισμό οδοντιατρικού ραντεβού και θέματα οδοντιατρικής φύσεως

4:   για διοικητικές πληροφορίες

5:   για νοσηλευτική βοήθεια

6:   για ιατρική βοήθεια

Ενημερωτικά αναφέρεται ότι τα θέματα τα οποία εξυπηρετούνται από το Γραφείο Βοήθειας και Πληροφόρησης αφορούν σε:

  • Προγραμματισμό ραντεβού με ιατρούς
  • Προγραμματισμό ραντεβού για τη διενέργεια αιματολογικών εξετάσεων
  • Προγραμματισμό ραντεβού απεικονιστικών εξετάσεων
  • Προγραμματισμό ετήσιου προληπτικού ελέγχου (checkup)
  • Προγραμματισμό ραντεβού με οδοντιάτρους και παροχή πληροφοριών επί οδοντιατρικών θεμάτων
  • Βασικές πληροφορίες επί δαπανών ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης (αποζημιώσεις, οπτικά, συμβεβλημένες μονάδες, κλπ)
  • Οδηγίες επί της διαδικασίας εξ αποστάσεως επαναλαμβανόμενης συνταγογράφησης και διεκπεραίωση αυτής
  • Νοσηλευτική βοήθεια και ενημέρωση για την τήρηση πρωτοκόλλων ατομικής ευθύνης έναντι του Covid-19
  • Ενημέρωση επί των διαδικασιών που ακολουθούνται λόγω ειδικών συνθηκών (Covid-19), σύμφωνα με τις οδηγίες της Επιτροπής Λοιμώξεων του ΤΥΠΕΤ
  • Γενικές πληροφορίες για θέματα υγείας.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ & ΛΟΙΠΟΙ ΝΟΜΟΙ

Οι ασφαλισμένοι οι οποίοι εξυπηρετούνται από το Υγειονομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης,  χρησιμοποιώντας την επιλογή 2 συνδέονται άμεσα (χωρίς επιμέρους επιλογές) με το ΥΣΘ, προκειμένου να λαμβάνουν εμπεριστατωμένη ενημέρωση και υποστήριξη των αναγκών και των αιτημάτων τους.

Σημειώνεται επίσης, ότι μέσω της πλατφόρμας «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ» (https://appointments.typet.gr), παρέχεται σε όλα τα ασφαλισμένα μέλη η δυνατότητα προγραμματισμού επισκέψεων σε Ιατρούς όλων των ειδικοτήτων, σε Οδοντιάτρους, καθώς και ο προγραμματισμός εργαστηριακών και απεικονιστικών εξετάσεων.

Σας καλούμε να εγγραφείτε.

 

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΤΥΠΕΤ

×
GR | EN | FR

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για τη βέλτιστη παροχή υπηρεσιών.

active_page: menu_3PID: 21052 addPage -> ok (readPageData: 0) https://www.typet.gr/page-briefing-view.php?id=828