logo TYPET
GR | EN | FR

Γραφείο Βοήθειας και Πληροφόρησης ΤΥΠΕΤ (Help Desk)

Με απόφαση της Διοίκησης του ΤΥΠΕΤ, στις 25 Μαΐου 2020 τέθηκε σε λειτουργία το ειδικό Γραφείο Βοήθειας και Πληροφόρησης του ΤΥΠΕΤ (Help Desk), στελεχωμένο από ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό, με σκοπό την άμεση εξυπηρέτηση και την έγκυρη ενημέρωση των ασφαλισμένων του Ταμείου Υγείας, για όλα τα θέματα υγείας και διαδικασιών.

Τηλέφωνο επικοινωνίας με το Help Desk: 210 3348000 (δ:18000).

ΑΤΤΙΚΗ & ΛΟΙΠΟΙ ΝΟΜΟΙ

Oι ασφαλισμένοι Αττικής και λοιπών νομών, χρησιμοποιώντας την επιλογή 1, παραπέμπονται:

1:   για προγραμματισμό ιατρικών ραντεβού και θέματα λειτουργίας και διαδικασιών

2:   για προγραμματισμό διαγνωστικών εξετάσεων (αιματολογικές – απεικονιστικές)

3:   για οδοντιατρική βοήθεια

4:   για ψυχολογική υποστήριξη

5:   για νοσηλευτική βοήθεια

6:   για ιατρική βοήθεια

Τα θέματα τα οποία εξυπηρετούνται από το Γραφείο Βοήθειας και Πληροφόρησης αφορούν σε:

  • Προγραμματισμό ιατρικών ραντεβού
  • Προγραμματισμό ραντεβού για τη διενέργεια αιματολογικών εξετάσεων
  • Προγραμματισμό ραντεβού απεικονιστικών εξετάσεων
  • Προγραμματισμό ετήσιου προληπτικού ελέγχου (checkup)
  • Βασικές πληροφορίες επί δαπανών ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης (αποζημιώσεις, οπτικά, συμβεβλημένες μονάδες, κλπ)
  • Οδηγίες επί της διαδικασίας εξ αποστάσεως επαναλαμβανόμενης συνταγογράφησης και διεκπεραίωση αυτής
  • Οδοντιατρική φροντίδα, οδηγίες αντιμετώπισης οδοντιατρικού προβλήματος και προγραμματισμό οδοντιατρικών ραντεβού (εφόσον κρίνεται απαραίτητο)
  • Ψυχολογική υποστήριξη και παροχή βοήθειας σε θέματα εμπιστευτικής αντιμετώπισης ψυχολογικών προβλημάτων
  • Νοσηλευτική βοήθεια και ενημέρωση για την τήρηση πρωτοκόλλων ατομικής ευθύνης έναντι του νέου κορωνοϊού
  • Ενημέρωση επί των διαδικασιών που ακολουθούνται λόγω ειδικών συνθηκών (Covid-19), σύμφωνα με τις οδηγίες της Επιτροπής Λοιμώξεων του ΤΥΠΕΤ
  • Γενικές πληροφορίες για θέματα υγείας.

Προγραμματισμός ραντεβού διαγνωστικών εξετάσεων

Για τον προγραμματισμό ραντεβού για τη διενέργεια διαγνωστικών εξετάσεων (αιματολογικές – ακτινοδιαγνωστικές) ή ετήσιου προληπτικού ελέγχου (checkup), οι ασφαλισμένοι μπορούν να αποστέλλουν τα ιατρικά παραπεμπτικά, προς στο Γραφείο Βοήθειας και Πληροφόρησης (Help Desk), ως εξής:

  • Με τη χρήση των ειδικών κυτίων τα οποία έχουν τοποθετηθεί στην είσοδο του Υγείας Μέλαθρον (Θερειανού 4) και στην είσοδο του κτηρίου των εξωτερικών ιατρείων (Θερειανού 6)
  • Με ηλεκτρονική αποστολή στο email: helpdesk@typet.groupnbg.com
  • Μέσω fax στον αριθμό 210 3349176

Η Γραμματεία Μικροβιολογικού παρέχει αποκλειστικά πληροφορίες σχετικά με την έκδοση και την παραλαβή αποτελεσμάτων διαγνωστικών εξετάσεων και δεν προγραμματίζει ραντεβού.

Τηλέφωνα Γραμματείας Μικροβιολογικού:

  • 210 3349139 (δ:19139),
  • 210 3349146 (δ:19146) και
  • 210 3349147 (δ:19147)

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ & ΛΟΙΠΟΙ ΝΟΜΟΙ

Ασφαλισμένοι οι οποίοι διαμένουν στον νομό Θεσσαλονίκης και τους πέριξ νομούς, χρησιμοποιώντας την επιλογή 2 παραπέμπονται:

Στο Υγειονομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης, όπου παρέχεται βοήθεια ενημέρωσης και υποστήριξης των αναγκών τους και πραγματοποιείται, με απευθείας σύνδεση, εξυπηρέτηση του καλούντος, σε αντίστοιχη ιατρική ή άλλη βοήθεια, ανάλογη του αιτήματός του.

Το Γραφείο Βοήθειας και Πληροφόρησης των ασφαλισμένων του ΤΥΠΕΤ θα συνεχίσει τη λειτουργία του και θα διευρύνει τις αντίστοιχες υπηρεσίες, σύμφωνα με τις ανάγκες που θα προκύπτουν, ενώ ταυτόχρονα θα προχωρά και σε διορθωτικές λειτουργικές παρεμβάσεις, όταν αυτό απαιτείται.

Η πρωτοβουλία αυτή του ΤΥΠΕΤ εντάσσεται στο πλαίσιο βελτίωσης και εκσυγχρονισμού των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους που ενισχύει τις δυνατότητες του Ταμείου Υγείας, κατατάσσοντάς το σε πρωτοπόρα θέση.

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΤΥΠΕΤ

×
GR | EN | FR

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για τη βέλτιστη παροχή υπηρεσιών.