logo TYPET
GR | EN | FR

Αξιοποιούμε την τεχνολογία - Απλοποιούμε τη διαδικασία για τη διευκόλυνση των ασφαλισμένων

ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ ΤΥΠΕΤ

Η υλοποίηση της Στρατηγικής για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση θα ενισχύσει την αποτελεσματική εφαρμογή του επιχειρησιακού σχεδίου, παρέχοντας τα απαραίτητα εργαλεία για την παροχή υπηρεσιών προς τα μέλη του Ταμείου, με απλό, αποδοτικό και αποτελεσματικό τρόπο.

Στόχος μας από την τρέχουσα περίοδο είναι οι κατασκηνώσεις του Ταμείου Υγείας Προσωπικού Εθνικής Τράπεζας (ΤΥΠΕΤ) να διατηρήσουν τα υψηλά επίπεδα παροχής υπηρεσιών στα παιδιά των ασφαλισμένων, ενώ ταυτόχρονα θέλουμε να πραγματοποιήσουμε ένα ποιοτικό άλμα με νέες καινοτόμες δράσεις και πρωτοβουλίες, προκειμένου ο πήχης των υπηρεσιών να ανέβει ακόμα ψηλότερα.

Από φέτος δημιουργούμε μία νέα κατάσταση για τις κατασκηνώσεις στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης εκσυγχρονίζοντας τη λειτουργία του ΤΥΠΕΤ.

Η Διοίκηση του Ταμείου αξιοποιώντας πλήρως τον πλούτο της δημόσιας πληροφορίας, μεταβαίνοντας από ένα σύστημα ανταλλαγής εγγράφων σε ένα σύστημα ανταλλαγής πληροφορίας, η οποία θα παρουσιάζεται στην κατά το μέγιστο εκμεταλλεύσιμη μορφή, ενίσχυσε την αυστηρή εφαρμογή του θεσμικού πλαισίου για τα προσωπικά δεδομένα, με στόχο την παροχή περαιτέρω χρήσιμης και αξιοποιήσιμης πληροφορίας.

Η Διοίκηση του ΤΥΠΕΤ εγκατέστησε ένα αποκλειστικά ηλεκτρονικό περιβάλλον διακίνησης, διαχείρισης και αρχειοθέτησης των αιτήσεων Κατασκηνωτών, Στελεχών αλλά και όσων αναζητούν θέσεις εργασίας για όλες τις κατασκηνώσεις του Ταμείου.

Τα αναμενόμενα Οφέλη με τη νέα ηλεκτρονική διαχείριση είναι:

  • Ελαχιστοποίηση του κόστους και του χρόνου αποστολής και λήψης εγγράφων.
  • Αυτοματοποίηση διαδικασιών που σχετίζονται με το έγγραφο.
  • Ενίσχυση της διαφάνειας και του ελέγχου σε όλα τα επίπεδα.
  • Δημιουργία πεδίων προώθησης της ψηφιακής έκφρασης και της συμμετοχής των μελών μας.
  • Εξοικονόμηση ωρών εργασίας που σήμερα σπαταλώνται σε εσωτερικές διοικητικές διαδικασίες.
  • Σημαντικές οικονομίες κλίμακας.
  • Υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και βέλτιστη λειτουργία τεχνολογικών υποδομών.
  • Πληρέστερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των μελών του Ταμείου, τρίτων αλλά και του οργανισμού συγχρόνως.
  • Μείωση του κόστους παροχής της συγκεκριμένης υπηρεσίας και αύξηση της αποδοτικότητας των στελεχών του Ταμείου.
  • Βελτίωση της ποιότητας ζωής των μελών μας, μέσα από την απλοποίηση – αυτοματοποίηση των διαδικασιών.
  • Αποτελεσματικότερη λειτουργία της Διοίκησης με ταχεία πρόσβαση σε εξατομικευμένες διαδικτυακές υπηρεσίες.

Το σχέδιο αυτό, εναρμονισμένο με τη συνολική ψηφιακή στρατηγική του Ταμείου και τη στρατηγική της διοικητικής μεταρρύθμισης, υλοποιείται με βάση διακριτούς στρατηγικούς άξονες παρέμβασης αλλά και κατευθυντήριες αρχές και στόχους που θα διευκολύνουν τα μέλη μας και θα απλοποιήσουν τις διαδικασίες λειτουργίας του ασφαλιστικού φορέα.

Η αξιοποίηση της τεχνολογίας στο πλαίσιο της αναγκαίας ηλεκτρονικής διακυβέρνησης για τις κατασκηνώσεις του ΤΥΠΕΤ αλλά και για άλλους τομείς της λειτουργίας του, δεν είναι πλέον στις μέρες μας καινοτομία αλλά σύγχρονη ανάγκη των καιρών σε όφελος των μελών του ασφαλιστικού μας φορέα που αποφασίσαμε να κάνουμε πράξη.

  Για το ΔΣ του ΤΥΠΕΤ  
           Η Πρόεδρος   Ο Γεν. Γραμματέας
Βασιλική Βογιατζοπούλου   Χρήστος Ασπιώτης
×
GR | EN | FR

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για τη βέλτιστη παροχή υπηρεσιών.

active_page: menu_3PID: 3423886 readPage -> done PID: 3423000 addPage -> ok (readPageData: 1) https://www.typet.gr/page-briefing-view.php?id=622 START NOW